poniedziałek, 13 października 2014

Dark Angel from Dark Vengeance

W końcu pomalowałem pierwszego marinsa z zestawu Mroczna Zemsta. I tym razem zmieniłem trochę technikę, dzięki temu malowałem figurkę krócej, jednak z aerografem pewnie i tak poszłoby mi szybciej.

In the end I' ve painted the first Marine from Dark Vengeance set. And this time I changed painting technique a little, therefore I was painted this figure faster than the last one, but probably with airbrush it would go faster.





5 komentarzy:

  1. Świetny, mógłbyś zdradzić nam swoją technikę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o pancerz :)? rozjaśniałem go jedną farbką , nakładając sporo cienkich warstw zmniejszając za każdym razem odpowiednio powierzchnię. Następnie krawędziowanie. Nie dorobiłem się jeszcze aerografu więc muszę się męczyć z pędzelkiem :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki. Mam nadzieję że kiedyś dorobisz się aeorografu.

      Usuń